söndag 14 november 2010

Söndag

Hey !

Idag har jag varit på byggmax och hos farfar för pappa skulle fira sin pappa på farsdag ;p
Jag och min lille bror Neo har firat våran pappa ;)

Det kanske värkar lite skumt för jag har många bloggar men jag skriver bara på 2.

Idag då vi var hos farfar så åt jag smörgås-tårta för första gången ;)
Det var ganska gott då jag fick ta bort det jag inte gillade :)

Imorn blir det skola ;(
Boooooriiiiiiiiiiiiing !!
Menmen....
Vad kan jag göra åt det ?
Inget ! ;(

Nu ska jag snart äta, det blir typ någon slags biff  ;o

Igår skulle jag ha lämnat in min mobil på lagning men pappa hittade inte kvittot så det gick inte att lämna in den :P
Pappa gick även till Synsam och "lämnade" in mina glasögon för det har gått "sönder."
Då passade vi på att köpa nått till pappa och det fick bli kallingar ;P hihihi

Jag läser världens bästa bok just nu !
Den heter "Slumpens bok."
Alla som inte har läst den MÅSTE göra det !

Köpte ny laddare till min nuvarande mobil igår :)
Den funkar perfekt ! ;)
Pz !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar