söndag 19 december 2010

Söndag

Heeeey !
Vart ute med BROSHHAAAN !!
Vi gick ut efter att jag käkat frukost : )
Det var pudersnö upp till typ midjan som mest och knäna som minst :o !
Jag och broshan hade en tävling om vem som kunde stå på huve i snön längst (med mössan nerdragen , såklart!), iallafall så tippade jag typ över och kom inte loss :p han ba skratta och jag ba "skratta lagom lilla skit!!" ;p Sen kom jag loss och då började jakten ! Vi sprang runt, runt o runt. Sen ramlade han o då gav han sig ;p Men efter det var jag osså ganska slut. Liksom tänk dig att jag någon med pudersnö ovanför knäna !
Sen gick vi in o käka lite.
Upp o in på bdb : )

Typ vid 2 kom några grannar o fika : )
Jag käka skumtomtar och russin :)

Bildbomb från webbkameran !!!






























Pz !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar