söndag 2 januari 2011

Söndag

Heey alla underbara !
Idag ska jag nog bara ta det lugnt ;)
Pappas kompis, hans fru o deras barn har kommit :p
Det är små barn o de är jätte dryga ! ^^
Menmen....
Det är väl så små barn är ;p
Hoppas inte Sixten blir så ;)
Med kisse I fönstret o mig I fotöljen o mobilen I handen kan det bara inte bli bättre ;)
Gör alla som jag älskar för de läser min blogg då ? ;)

Va med en kompis igår ;)
Så j*vla grymt asså ! ;p
Tack thilda för en grymt chill dag ! :)
Far till sannisen imorn för att diva övet ;)
Vi kommer döööö ! ;p
Ska åka bob bakom skotern ;)
Så j*kla nice det kommer bli asså ! :)

Nu då katten inte sitter I fönstret så är inte stämmningen på topp men med mig I fotöljen, mobilen I handen o sanna I anndra änden då går det bra iaf ;)

Ska ta o starta datorn ;)

Pz !
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar